Optymalna ilość posiłków
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Optymalna ilość posiłków
crispbread-2-1308620-mPrzestrzeganie zasad prawidłowego odżywiania się może być sporym wyzwaniem, zwłaszcza dla zapracowanych osób. Dużym problemem jest na przykład systematyczne jedzenie posiłków. Tymczasem najlepszym i najzdrowszym rozwiązaniem jest jedzenie pięciu posiłków w ciągu dnia, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. Dlatego warto tak zorganizować swój dzień, żeby znaleźć czas na zjedzenie pięć razy.

Trzeba także koniecznie pamiętać o tym jak duże znaczenie ma jedzenie śniadań. Niewłaściwe planowanie posiłków będzie powodowało między innymi napady głodu i objadanie się, a poszczenie przez cały dzień doprowadzi do jedzenia ciężkich, obfitych kolacji. Żadne z tych zjawisk nie jest korzystne. Dlatego warto wyrobić sobie nawyk jedzenia o stałych godzinach oraz przestrzegać go w miarę możliwości. To bardzo dobry sposób na zdrowsze odżywianie się oraz na zmniejszenie ilości kalorii w posiłkach, co pomoże w utrzymaniu prawidłowej wagi lub w utracie kilku zbędnych kilogramów.