Trening na powietrzu i Asertywność trening

Trening na świeżym powietrzu

Zmiana pory roku nie powinna nas zniechęcać do ćwiczeń na świeżym powietrzu. Trening na powietrzu w okresie jesienno – zimowym będzie niósł za sobą wiele zalet, począwszy od zwiększenia naszej odporności, poprzez lepsze przygotowanie do sezonu wiosennego, aż po polepszenie naszego nastroju wywołane zwiększoną dawką hormonu szczęścia wyzwalanego w trakcie ćwiczeń fizycznych. Wyjście z domu czy mieszkania w długie, jesienno – zimowe wieczory, pozwoli nam także „złapać oddech” świeżego powietrza, którego może nam brakować w sezonie grzewczym. Asertywność trening wyzwoli w nas także żyłkę rywalizacji z innymi sportowcami, którzy zdecydowali się opuścić ciepłe zacisze siłowni i zmierzyć się z samym sobą podczas ciężkich warunków atmosferycznych. Trening na świeżym powietrzu jest wspaniałym pomysłem zarówno dla najmłodszych adeptów sportu jak także dla seniorów, którym pozwoli na wzmocnienie mięśnia sercowego co przełożyć się może na polepszenie komfortu życia codziennego. Gorąco polecam ten rodzaj aktywności fizycznej!